Therme Bucuresti -o insula tropicala in zapada. 

Cum au putut vedea deja cei care sunt in lista mea de prieteni, azi am facut o escapada la Therme Bucuresti. Castigasem o invitatie, pentru 2 adulti si un copil sub 14 ani, am zis sa profitam din plin, sa nu mergem in weekend ca e full, asa ca ne-am luat cate o zi de concediu, si voilà, iata-ne la 33 de grade, relaxati si fericiti, mai ales piticul in imparatia toboganelor cu apa. Locul e destul de civilizat (inca), totul e facut frumos si cu bun gust. Noi am fost in zona Galaxy, pentru familii. In afara de mici greseli de “utilitati interioare” pe care le-am obsevat (deh, defect profesional –  n-au suficiente sifoane de pardoseala, apa ajunge in multe locuri unde ei nu s-au gandit, insa sunt niste doamne care o tot aduna -fara succes😂) locul e ok. Imi e clar ca nu e de mers in weekend. Piscina cu valuri, pe care mi-o imaginam mult mai mare, era destul de plina chiar si azi, si ceva coada la tobogane, in conditiile in care poate mai putin de 50% din sezlonguri erau ocupate, si alea destul de relaxat (noi am ocupat 3, desi Albert, daca ar fi fost aglomerat, ar fi stat cu noi). Snack-barul e micut, doar cateva mese, noi am mancat pe la 4, cand nu mai era coada, insa am vazut mare aglomeratie sus pe la pranz. Nu exista bauturi la sticla: cola la dozator, apa la dozator, bere la dozator. Mancarea, mancabila. Toaletele, desi putine (nu vreau sa stiu ce coada e acolo in weekend, sunt doar 2 la femei si 2 la barbati) sunt super ok. Stiti mall-urile unde tre’ sa te urci in buda ca sa deschizi usa? Aici e super spatiu, si chiuveta e in cabina. Si niste doamne care fac curat mereu pe acolo. Civilizat. Nu va faceti iluzii ca aveti unde sa va incarcati telefonul, in zona Galaxy aceasta facilitate nu e gata inca. Toboganele sunt pe varste. Teoretic, la et. 1 au voie copiii peste 6 ani. Albert s-a dat, desi are 3 jumate. La nivelul 2, au voie copiii peste 8 ani. M-am dat si eu, si ta-su cu el. La nivelul 3 am considerat eu ca nu e de el, si nu s-a dat, insa am vazut destui copii pe acolo. Depinde pe cine nimeresti la supraveghere, ca se rotesc. La fel, in piscina cu valuri pe noi ne-a fluierat la apa adanca cu Albert in brate, ceva mai tarziu am vazut parinti cu copii acolo fara sa-i fluiere nimeni. Am vazut, din pacate, si cativa care coborasera cu bauturile de la bar la sezlonguri, sper doar sa nu-i lase si cu mancare. Sezlongurile sunt confortabile, muzica un pic cam tare, cativa “educati” care se dau pe tobogane urland ( eu i-as da afara instant pe astia-ma refer la adulti). In mare, per total, experienta a fost pozitiva. Pana la plecare, cand – stupoare – am avut de plata mai mult decat stiam ca am consumat (nu umbli cu bani la tine, ai o bratara care inchide/ deschide vestiarul, si care are si un credit pe ea, iar la sfarsit platesti). Am aflat, cu aceasta ocazie, ca invitatia noastra era cu timp limitat, 3,5h, si am fost taxati pe extra-timp. Cica scria in regulamentul invitatiilor, nu pot infirma sau confirma treaba asta, ca nu l-am citit (my bad😂). Insa nici in mail, nici pe invitatia propriu-zisa nu scria nimic, nici la intrare nu ne-a zis nimeni. Nu-i vorba de bani, tot atat am fi stat, a fost o suma modica, e vorba de principiu. Era normal sa-mi zica cineva cand am intrat, sau sa scrie pe invitatie. Dar na, sa nu ies de acolo si sa uit cumva ca suntem in Romania, cine stie, poate ma apucam sa conduc pe contrasens…Concluzii:

As mai merge? Cu siguranta da, dar nu in weekend.

Suntem europeni? Am putea, da’ nu vrem, ca suntem (prea) jmecheri.

Leave a comment